RSS
 

Na Płaski Brzuch Aerobiczna 6 Weidera

04 lis

Aerobiczna 6-stka weidera jest doskonałym ćwiczeniem rozwijającym mięsień prosty brzucha. Ten prosty zestaw ćwiczeń ma bardzo wiele zalet.

  1. Jest doskonała dla początkujących i zaawansowanych – ćwiczenia są proste i zaczynają się od naprawdę podstawowego poziomu, dzięki czemu świetnie nadają się dla początkujących. Natomiast ich szybko rosnąca trudność może wciągnąć i zaawansowanych sportowców.
  2. Pozwala nie tylko wyrobić mięśnie, ale także spalić odrobinę tłuszczu – Dzięki temu, że podczas ćwiczeń, obciążane są nie tylko mięśnie, ale również wykonuje się ruchy nogami i rękoma, oraz dzięki temu, że 6 Weidera opiera się na ilości powtórzeń raczej niż na obciążeniu, pozwala ona nie tylko na wyrobienie mięśni, ale także pomaga spalić nadmierny tłuszcz. 6-stkę można wykonywać prawie bez przerwy nawet do 40 minut co pozwala na zużycie całych zapasów glikogenu we krwi i rozpoczęcie spalania tłuszczów.
  3. Jest prosta w wykonaniu – 6 Weidera jest niezwykle prostym zestawem ćwiczeń, które można wykonać w zasadzie w dowolnym miejscu, w którym znajduje się kawałek płaskiego podłoża.
  4. Daje doskonałe efekty – jeśli chcesz mieć płaski brzuch, 6 Weidera jest doskonałym dla Ciebie zestawem ćwiczeń. Efekty widać już po tygodniu a po wykonaniu całej serii są naprawdę olśniewające.

 cwiczenia_brzuch

P O W O D Z E N I A ! ! !

 
Komentarze (2)

Napisane przez w kategorii Trening

 

Tags: , , , ,

Dodaj komentarz

 

 
  1. ~Kasia

    4 listopada 2014 o 20:25

    Owszem, 6 Weidera jest dobra, ale nie będzie widać efektów zbyt szybko i po jednym przerobieniu wszystkich tygodniu gdy ktoś ma większy brzuszek … Aby zobaczyć jakiekolwiek rezultaty trzeba pamiętać o regularności ćwiczeń oraz o tym, że jak zrobisz przerwę na dłużej niż 1 dzień, to trudniej będzie ciągnąć dalej ćwiczenia. Poza tym mocno obciąża kręgosłup.

     
    • monika.wlodarek

      5 listopada 2014 o 11:36

      Oczywiście Kasiu masz rację. Jednak moim założeniem jest pokazać wam różne ćwiczenia i techniki oraz łączenie ćwiczeń w zestawy. To tylko propozycja. Druga sprawa nikt nie obiecywał, że będzie łatwo. Na swoim przykładzie jestem w stanie powiedzieć że 6 Weidera, odpowiednia dieta i „wspomagacze” w postaci fat burnerów dały radę. Jednakże oprócz tego stosowane były inne ćwiczenia mniej wyczerpujące.